Ταξιδεύοντας σε βουνά και ποτάμια της Ελλάδας

Οι μαθητές ταξιδεύουν στην ηπειρωτική Ελλάδα, χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα. Με καγιάκ ακολουθούν τη ροή των μεγαλύτερων ποταμών της χώρας, μελετώντας και καταγράφοντας τα σημαντικότερα γεωμορφολογικά στοιχεία της διαδρομής. Πεζοπορούν στο διεθνές μονοπάτι Ε4, διαγράφοντας τη ραχοκοκαλιά της ηπειρωτικής Ελλάδας. Καταγράφουν τα γεωγραφικά διαμερίσματα, τους νομούς και τα σημαντικότερα αξιοθέατα. Δημιουργούν την ταυτότητα (γεωμορφολογική, πολιτισμική, παραγωγική κ.λπ.) μιας περιοχής της επιλογής τους. Εντοπίζουν τα γεωφυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά και αξιοθέατα των τόπων από τους οποίους περνούν (βουνά, πεδιάδες, λίμνες, ποτάμια, μνημεία κτλ.). Κατασκευάζουν φωτογραφικούς οδηγούς και χαράζουν διαδρομές, επιλέγοντας τα δικά τους μέσα και εξετάζοντας διαφορετικά δεδομένα (χρόνος, απόσταση, μέσον, διάρκεια ημέρας). Συσχετίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής με τα γεωφυσικά της στοιχεία και εντοπίζουν τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος.

Διδακτική πρόταση (για την Ε΄ Δημ.)…

Φύλλα Εργασίας…

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s